پولت و بیمه البرز همگام در نوآوری در صنعت بیمه کشور

همکاری پولت و بیمه البرز در استفاده از فناوری هوشمند و برخط ارزیابی خسارت خودرو و توسعه مکانیزم ها و زیرساخت های لازم برای حرکت به سمت بیمه گری نوین

پولت و بیمه البرز همگام در نوآوری در صنعت بیمه کشور

امروزه، استفاده از فناوری‌های نوین در صنعت بیمه به امری ضروری در تمام فرآیندهای بیمه گری تبدیل‌شده است تا حدی که در نیاز کاربران و خواسته‌های آن‌ها به‌طور محسوسی قابل‌مشاهده است. در همین بین و در راستای گام برداشتن به سمت دنیای اینشورتک و بهبود کیفیت خدمات ارزیابی خسارت خودرو و افزایش کاربرد فناوری در صنعت بیمه، مدیران ارشد همراه بیمه خلیج‌فارس (پولت) و بیمه البرز در نشستی بر لزوم افزایش و تقویت همکاری‌ها تأکید کردند.

 

 

نگاهی به محتوای جلسه

 

در این جلسه که در روز شنبه 21 مردادماه 1402 تشکیل شد، همراه بیمه خلیج‌فارس (پولت) میزبان مهمانان گران‌قدری از بیمه البرز چون جناب آقای دکتر راد مدیر طرح و توسعه بیمه البرز و مشاور مدیرعامل، جناب آقای مهندس اخلاقی مدیر فناوری و اطلاعات بیمه البرز، جناب آقای سلیمان زاده معاون خودرو بیمه البرز و سرکار خانم ابوطالبی ریاست توسعه زیرساخت فناوری اطلاعات بیمه البرز بود.

جناب مهندس صادقی مدیرعامل همراه بیمه خلیج‌فارس (پولت) بعد از ارائه توصیفی مختصر از کاربرد پولت و پیرو مذاکراتی که در یک سال گذشته با جناب آقای دکتر رضایی قائد مدیرعامل بیمه البرز داشتند، به لزوم همکاری میان همراه بیمه خلیج‌فارس (پولت) و بیمه البرز به توسعه فناوری‌های نوین در صنعت بیمه اشاره کردند. در همین راستا دکتر راد بر لزوم استفاده از پلتفرم هوشمند پولت به‌عنوان پیشگام در تغییر فرآیند بیمه گری از سنتی به مدرن و برخط اشاره کردند و از تلاش‌های همراه بیمه خلیج‌فارس (پولت) در این خصوص قدردانی نمودند.

در پایان جلسه نیز طرفین حاضر موافقت نمودند که همراه بیمه خلیج‌فارس (پولت) در کنار بیمه البرز خدمات هوشمند و برخط ارزیابی خسارت خودرو را به آحاد جامعه ارائه کرده تا گام بزرگ دیگری در پیش برد برنامه پنجم توسعه در صنعت بیمه برداشته شود.

 

 

حرکت به سمت اینشورتک و تحول در صنعت بیمه‌گری

 

چنین به نظر می‌رسد که بیمه البرز با اعمال تغییرات عمده در کادر مدیران ارشد خود همگام با تغییر سبک زندگی مردم ایران به سمت استفاده از فناوری گام برداشته و درصدد آن است تا فناوری‌های روز را در فرآیندهای بیمه گری خود به کار بگیرد. این موضوع مهم نشان‌دهنده آن است که به‌زودی تغییراتی وسیع را در صنعت بیمه شاهد خواهیم بود که شفافیت، سهولت و امنیت را به‌تمامی مردم عزیز ایران هدیه خواهد کرد.